torsdag den 3. januar 2013

BB creme - hvad er det? Cosmopolitans Beauty Awards vinder 2012

BB cream eller Beauty Balm cremer har fået en stor plads på de danske kosmetík hylder indenfor sidste år. BB creme er en slags multifunktionel dagcreme, som fugter, dækker meget let og har solfaktor beskyttelse. Der er kommet mange slags BB creme mærker på markedet og selvom de kan det samme, er der ikke to BB cremer, der er ens.
Min første personlige BB cream favorit er Garniers BB creme Miracle Skin Perfector Daily All in one. Jeg elsker både prisen og produktet ;-)
"Harper's Bazaar" kårede den som Beauty Hot 100, 2012 Best BB Cream:
"As the first European BB Cream ('beauty balm,' a favourite in Asia) this is still, for us, the best. Mixing natural colour with sheer coverage and skin treatment, the range just makes any skin look so much better without looking 'made-up'."


               
Den blev også kåret som Cosmopolitans Beauty Award vinder 2012.
Fås i 2 farver: light og medium. Udsalgs pris: 80 kr
Læs mere om BB cremen her

Cremen er billig, supergod og usynlig.
Jeg bruger den, når jeg har travlt som en all round creme.
Men skal det være helt optimalt, bruger jeg helst min serum, dagcreme og min favorit foundation.
(BB cremer findes ikke i flere farvenuancer og farvetoner, nok fordi de er et all round produkt).

*********************************************************************************

Min anden personlige BB creme favorit er MACs Beauty Balm Prep+Primer, som heldigvis igen kan fås i Danmark.
(Jeg ved ikke om det er Limited Edition, men den er aktuel på MACs hjemmeside og kan fås i 3 farver) Tjek her



MACs BB Prep+Prime er en meget let primer, der beskytter med SPF 35, udjævner og lysner huden. Cremen indeholder perlemorspigment, der giver huden fornyet glød og glans.
Jeg bruger min Prep+Prime som en primer under min foundation. Den udjævner hudtonen og giver en porcelænsagtig glød. Dette er min absolut Must Have BB creme!
Pris: 240 kr

                                                             


Ingen kommentarer :

Send en kommentar