mandag den 9. december 2013

Vind en ekstra julegave!


 
D.23.12.13 kl.23.20: Konkurrencen er lukket og den heldige vinder er Mia CA med indlæg #5:
Kæmpe Tillykke!
Jeg kan godt lide at læse om hudpleje, især anmeldelser, og gode råd. Jeg er også vild med gode nemme opskrifter.
God jul.. Lækkert tørklæde.
Kh Mia CA - Aimlovelive@gmail.com
 
Jeg sender Mia straks en mail :-) Tak for alle jeres besvarelser, det er interessant at høre hvad I kan lide at læse om på blogs. Hold øje med bloggen, der kommer andre spændende konkurrencer i den nær fremtid.
*******************************************************************************************************
GOD JUL til alle mine læsere :-)
Jeg vil så gerne snart finde en vinder til dette flotte tørklæde fra Whiite :-)
                                                      Skal det være dig?
Det eneste du skal gøre er at klikke på "Kommentarer" under dette indlæg, ligesom vist på billedet og skrive hvad du bedst kan lide at læse om på blogs.  

HUSK-DIN KOMMENTAR ER DIT LOD! VINDEREN TRÆKKES UD DEN 23. december 2013 kl. 21.00 og navnet bliver offentliggjort herinde.


Tørklædet er lavet af 50% bomuld og 50% uld. Kradser ikke og er blød, dejlig og varm at have rundt om halsen og til at friske efterårs looket med :-) 

Vejl. butikspris: 500 dkr



Sådan trækker jeg lod:
Jeg nummererer alle indkomne kommentarer i rækkefølge.
Numrene taster jeg ind på random.org , som så automatisk trækker et nummer ud.

Betingelser og vilkår:

Du skal være over 18 år for at deltage. (Er du under 18 år og vild med præmien, kan du få en voksen til at deltage for dig ;-)) 
Du kan deltage uanset hvor i verden du bor :-) 
OBS! Vinderen har 48 timer til at reagere på modtagelsen af præmien. Hvis ikke, vil der blive trukket et nyt nummer og præmien vil blive overgivet til en anden.
Så husk - du skal selv holde øje med bloggen :-)
Yderligere info om mail og adresse kan jeg få, når vinderen bliver udtrukket.




Held og lykke!

23 kommentarer :

  1. Det bedste ved bloggen er dine skønne opskrifter. Elsker laksetærten....
    Knus Jane Spenner

    SvarSlet
  2. Connie t. Elsker dine gode opskrifter

    SvarSlet
  3. Du har nogle fantastiske opskrifter, og flotte billeder. Knus Tina Rymsz

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt lide at læse om hudpleje, især anmeldelser, og gode råd. Jeg er også vild med gode nemme opskrifter.
    God jul.. Lækkert tørklæde.
    Kh Mia CA - Aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg elsker at læse om genbrug og hjemmelavede ting, opskrifter, mode og pleje af en selv

    SvarSlet
  6. opskrifter, beauty tips og anmeldelser

    SvarSlet
  7. Jeg elsker dine gode tips, genbrug og især dine opskrifter :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  8. Jeg kan bedst lide de personlige blogs, men er lidt ligeglad med dagens outfit :-)
    Glædelig jul til dig
    Astrid

    SvarSlet
  9. Hej!! der er faktisk ret mange ting der fanger min interesse...humor, kreative ideer, smukke ting, som møbler, tøj og kunst m.m. gode opskrifter og gode personlige indlæg. Og der er virkelig mange sjove og iderige mennesker i blogland!!
    rigtig god december!!!

    SvarSlet
  10. Jeg kan lide at læse om kreative sysler, gode madopskrifter og personlige historier fra hverdagen.:-)

    SvarSlet
  11. Jeg kan godt lide de sunde og spændende opskrifter. Det giver mig blandt andet inspiration til at prøve noget nyt ;-)

    SvarSlet
  12. gode opskrifter:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  13. Sunde og lækre opskrifter.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Jeg elsker at læse om gode tilbud - jeg er en rigtig udsalgshaj ;-)

    SvarSlet
  15. Alle de gode inspirationenen man finder!

    SvarSlet
  16. Jeg er faktisk vild med, at læse om alt muligt. Tøj, bolig, mad osv :D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Genbrug og gode ideer. Skæve vinkler og smukke billeder.
    ,vh iben. Ibensfarverige@gmail.com

    SvarSlet
  18. Det vil jeg gerne vinde :-)
    ma-thilde@hotmail.com

    SvarSlet
  19. fantastiske billeder, fantastisk hjemmeside, fantastiske Diana
    kh Britta K

    SvarSlet
  20. iihhh det kan jeg bestemt godt bruge!!
    jeg er med og håber sååå meget på at vinde!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  21. Jeg er særlig glad for opskrifterne. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  22. Lækre opskrifter og mode.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. det må klart være dine fantastiske opskrifter
    bedste julehilsner
    jane

    SvarSlet