torsdag den 27. december 2012

Dr. Perricone MD hudpeleje produkter - Review


Som det er nævnt i et af mine tildligere indlæg, er disse hudplejeprodukter mine TOP favoritter (og jeg har prøvet mange...) Hele serien af Dr. Perricone MD er fresmtillet af biologisk rene og parabenfrie produkter.

1. Perricone MD Advanced Face Firming Activator,
En dagcreme, som korrigerer overflade ufuldkommenheder til blødere og mere ungdommeligt strålende hud. Med Alpha Lipoic Acid og DMAE (Dr.Perricones patenterede anti-aging ingrediens)

Fra producenten:
Advanced Face Firming Activator transforms skin to appear firm, toned and glowing, while preventing further damage. Alpha Lipoic Acid and DMAE work synergistically to visibly resurface skin's texture, reducing the appearance of fine lines, wrinkles and enlarged pores, to reveal a radiant and healthy complexion. 
Fordele: 
- indeholder 5 gange mere Alpha Lipoic Acid  til at bekæmpe fine linjer, rynker og forstørrede porer.
- transporterer 5gange mere Sodium hyaluronsyre gennem hudmembranen til at binde afgørende fugt til huden (findes i vores hud i forvejen og sørger for dannelsen og vedligeholdelsen af hudens elastin og kollagen) .
- porerne bliver mindre synlige p.g.a. niveauet af glykolsyre, som reducerer forekomsten af porestørrelse og støtter en sund cellefornyelse.
- Strammer og toner - p.g.a. 17% mere indhold af den patenterede DMAE.


Hvorfor kan jeg ikke leve uden den?
Jeg bruger den efter hudrens, kun om morgenen. Min hud føles som silke, hudtonen ser mere ensartet ud, den har evne til at "fylde de fine linier og hudporerne ud".  Teinten fremsår meget mere klart og huden ser og føles meget vital! Jeg elsker den og den er absolut min Top Produkt!

2. High Potency Evening Repair,
Min eneste favorit natcreme, som er fugtgivende, der opbygger en smidig, strålende og ungdommelig teint, mens du sover. Med Retinol (A vitamin, DMAE og Alpha Lipoic Acid)

Fra producenten:
Kraftfuld behandling, der raffinerer og forynger huden om natten under sin naturlige reparations tid. Med 400% mere Alpha Lipoic Acid og 150% mere DMAE end den oprindelige formulering.
De ​​høje niveauer af ikke irriterende retinol i produktet sørger for øjeblikkelige og langvarige anti-aging fordele, såsom udglatning af fine linjer og rynker, genetablering af elasticitet, forstørrede porer, overfladeufuldkommenheder, kedelig hudteint og tab af fugt.

Hvorfor kan jeg ikke leve uden den?
Nat efter nat kan jeg tydeligt se, at huden ser glattere, sundere, mere strålende og mere ungdommelig ud. Endelig noget, der virkelig rykker positivt på fugtdannelsen og hudens udstråling!

3. High Potency Eye Lift,
En hurtig absorberende øjencreme, der løfter, lysner, toner og opstrammer. Med phospholipider, Pycnogenol og DMAE.

Fra producenten:
High Potency Eye Lift cremen er en hurtigt absorberende intensiv øjen behandling, der hjælper med at reparere de avancerede tegn på ældning rundt om de sarte øjenomgivelser., hvilket gør , at vi ser ældrere ud end vi er. Eye Lift løfter huden, minimerer dybe linjer og poser under øjnene.
Indeholder anti-aging ingredienser: DMAE og fosfolipider (pycnogenol) som modvirker et tab af elasticitet i øjenomgivleserne og hjælper med at lysne hudens udseende omkring øjenene.

Hvorfor kan jeg ikke leve uden den?
Fordi jeg kan se forskellen! Den virker! Efter blot en uges anvendelse kan jeg se at huden omkring mine øjne ser mere ensartet og glat ud. Den minimere mine hævede øjne om morgenen øjeblikkeligt og jeg elsker denne øjencreme.
(Det eneste jeg er lidt skuffet over, er at der kun er 15 ml i flasken :)

Tips:
Det er vigtigt, at man ikke trækker, trykker eller gnider for hårdt i huden under den daglige pleje.
Jeg renser og påsmører hudplejeproduker med min ring-og langfinger.
Husk at behandle din ansigtshud som et fint krystalglas ;-)


                                                      








Ingen kommentarer :

Send en kommentar