fredag den 28. december 2012

Den absolut bedste øjenmakeupfjerner til vandfast mascara



Endelig fandt jeg den allerbedste øjenmakeupfjerner til mine mange vandfaste mascaraer. Jeg har i lang tid brugt Lancomes Bifacil, men synes det er irriterende, at man efter afrens alligevel får sorte mascara rester under øjnene.
La Roche-Posay Respectissime serien omfatter også makeup.
Personligt foretrækker jeg de vandfaste mascaraer, fordi mine vipper er meget lige og den vandfaste mascara er bedre til at bøje dem opad end den almindelige mascara.
(P.s. Det er en skrøne, at de vandfaste mascaraer er hårde ved vipperne!)

Denne makeupfjerner læste jeg om i kvindebladet "Søndag" og tjekkede den ud.
Den er helt FANTASTISK!
   
Pris: 99,23 kr for 125 ml

Jeg hælder lidt af den på en vatrondel, som lægges forsigtigt på øjenlåget ved at presse let med langfingeren. (Husk ikke at gnide og trække for meget, da det er med til at danne slap hud og rynker. Huden hæfter sig ikke fast på en knogle her, da øjet sidder i et hulrum i kraniet ;-)
Nå, væk fra anatomien og tilbage til øjenmakeupfjerneren. Jeg har søgt den på det lokale apotek, og det lyder desværre til at den ikke kan fås i Danmark.
Jeg købte min her og har ikke brugt andet siden. Den efterlader øjenomgivelserne rene og bløde. Den virker!

                                                                           

Ingen kommentarer :

Send en kommentar