fredag den 28. december 2012

Mine makeup favoritter

Herunder mit lille makeup hjørne :))



(Jeg har samlet al min makeup i forskellige makeup organizere. Den store er i stil med den, som man har set på Kim Kardashians makeup videoer)

Der er rigtig mange makeup producenter idag, som er dygtige til mange produkter. Dét, som jeg kigger meget efter, når jeg overvejer at købe makeup er: hvordan farven er pigmenteret og hvor godt produktet er til at tone ud med.
Min favorit er MACs øjenskygger. På billedet kan du se mine favorit farver, som jeg har samlet i deres pro palleter med navne inderst på lågen.


Farverne går pænt til mine brune øjene ;-)
Jeg er også vild med Urban Decays palletter Naked og Naked 2. Her er der mange naturlige toner, som jeg godt kan lide at bruge til min dag makeup:



Jeg mener man kan købe dem idag i Illum, men jeg er ikke sikker.
(Jeg har købt mine på en engelsk makupgigant hjemmeside, der synes jeg de var billige med 15% OFF)
Jeg elsker makeup! Jeg kan godt lide at lege med makeup, lære nye teknikker og bruge dem og se at de reelt virker! Det er sjovt at få poserne under øjne og de mørke rander se synligt mindre ud (ja, der er mange der har dem, desværre, specielt når man skal op kl. 05.30 hver morgen ;-)

Mine favorit fondation cremer er:
Makeup for ever HD foundation #127 (vinter) og #128 (sommer)
Chanel Aqua Vitalumiere foundation #B40
Laura Mercier Silk Creme foundation # medium ivory (forhandles, desværre ikke i DK, jeg købte min her )
MAC Face and Body foundation # C3
(N.B. Gør som de professionele makeup artister-brug altid en god primer under din foundation-den giver meget naturlig look uden at se "masket" ud).

Mine favorit Primere er:
Laura Mercier foundation primer radiance (giver flot glød)
Makeup for ever HD primer natural (jeg bruger den under min HD foundations, specielt til fester, hvor der tages billeder er denne her supergod!)
MAC Prep+Prime BB Cream primer (købte den i Hong Kong) Denne giver en ensartet hud og udjevner alle misvarvninger i huden.
MAC Prep+Prime illuminateur #recharge (glød, jævn hudtone, porcelænsagtig hud)

Mine favorit pudder er:
Makeup forever HD powder
MAC MSF (mineralize skin finish) i medium dark

Min favorit Highlightere er:
MAC lightscapade
Benefit High Beam (elsker den!)
MAC CCB (creme color base) hush
MAC Extra Dimension skinfinish i farven "Superb"

Min favorit conturerings pudder er:
Benefit Hoola bronzer (den er fantastisk!)
MAC MSF i medium deep

Mine favorit læbestifte:
MAC Hue, lady danger, patisserie, angel og mange flere....

Mine favorit lipgloss:
Guerlain KISS KISS i Sable show (# 851) (det er top!)
Nyx Maimi Babe lipgloss
MAC lipgloss Borrelia

Mine favorit øjenskygger:
MACs alle øjenskygger, men er mest til naturlige farver i satin, mat og lustre udgaver.
Urban Decay 1 og 2 palleterne :)


                                                 

2 kommentarer :

  1. Hold da helt op, hvor er det flot!! :-) Bliver helt misundelig! ;-) Må jeg spørge dig, hvor du har købt den store make-up boks henne? Den er godt nok smart! knus Sofie

    SvarSlet
  2. Hej Sofie,
    Mange tak for rosen:) Udover det ser flot ud, så er det også meget praktisk. Det har aldrig nogensinde været så nemt, overskueligt og hurtigt til at lægge makeup, som det er blevet efter jeg organiserede det på denne her måde.
    Den store akryl makeup boks med skufferne har jeg købt her
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B007W1LVP8/ref=oh_details_o03_s00_i00?ie=UTF8&psc=1
    Jeg kan se den er i restordre, men den skal nok dukke op igen :)
    Knus Diana ;-)

    SvarSlet