tirsdag den 10. september 2013

Clarisonic elektrisk rensebørste til huden - review. Nu også i Danmark


I den regnfulde by Seatle i USA, satte 3 flittige forskere Dr Rob Akridge, David Giuliani og Kin Pilcher sig ned for at undersøge, hvordan de kunne integrere Sonic teknologien i hudplejen. Sonic teknologien adskiller sig fra andre ved at bygge deres børster på svingninger i stedet for rotation. Efter 3 års research, udvikling og over 45 registrerede patenter nåede de deres mål, og i 2001 lancerede de Clarisonic på det amerikanske marked. Med over 5 millioner solgte enheder er Clarisonic blevet en bestseller indenfor hudpleje renseartikler i USA.

Hvad er Clarisonic?
Læs den fulde anmeldelse af min Clarisonic rensebørste til huden på min nye blog her:
                        
                                         


4 kommentarer :

  1. Hvor har du købt din? :) tænker at de koster mere i magasin.

    SvarSlet
  2. @anonym: jeg købte min online fra london her:
    http://uk.spacenk.com/brands/?prefn1=brand&prefv1=CLARISONIC&brd=Clarisonic&srule=Best%20Sellers
    Fragten koster 9,50 Britiske pund. Så det er næsten det samme som i Magasin, plus du får en dansk stik med.
    Da jeg købte min, kunne de ikke fås i Danmark :-)

    SvarSlet
  3. Fik du et dansk stik med, da du købte det på den engelske hjemmeside?

    SvarSlet
    Svar
    1. @Thanh Nguyen: Nej, desværre... Jeg købte det selv.
      Mvh Diana

      Slet