tirsdag den 7. maj 2013

Her er vinderen af Danish Beauty Awards 2013...


Danish Beauty Award er en pris, der uddeles hvert år i skønheds/kosmetikbranchen til årets bedste og mest kvalificerede kosmetikprodukter. Dommerpanellet i år bestod blandt andet af forfatter og foredragsholder Pernille Aalund og Jørgen Esmann, som er ejer af Hellerup laserklinik og anerkendt hudlæge med bred viden om hudens vitalitet. 

Jeg blev så glad, da jeg læste på DBA´s (og nej, det er ikke den blå avis :-)) hjemmeside at Perricone MD hudplejeproduktet vandt prisen under kategorien Årets ansigtsplejeprodukt, luksus, professionel. For det er fuldt fortjent! Her er vinderen:



Nedenfor kan du læse hvad dommerpanellet udtalte om produktet:  


         “Sjældent har vi prøvet et produkt, der blæser os fuldstændig omkuld over det øjeblikkelige og synlige resultat. Et anti-age produkt, der rykker, en helt særlig ingrediens og 15 års forskning fyldt op i en flaske. Måske en ’underdog’ og ukendt for mange i Danmark, men dommerpanelet og det meste af Hollywood klapper i hænderne.“


Du kan læse mere om Formula 15  her 

Grundlæggeren af hele denne formidable hudplejeserie er den amerikansk anerkendte hudlæge Dr. Perricone med mange års erfaring indenfor dybdegående antiage hudpleje. 



På billedet ses de tre af Perricone MD´s produkter, som er mine nuværende favoritter. Jeg har brugt dem i over et halvt år og jeg er solgt!

- Advanced Face Firming Activator (59 ml) - er en af deres bestsellere. Disse gulddråber bruger jeg under min foundation. Huden ser øjeblikkeligt mere frisk og jævn ud med masser af glød. Læs mere om produktet her

- High Potency Eye Lift (15 ml) en mild øjencreme. Løfter og strammer huden under og omkring øjnene. Reparerer rynker og fine linjer omkring øjne. Tilfører fugt til den sarte hud under øjnene. Læs mere om High Potency Eye Lift øjencremen her 

- High Potency Evening Repair (59 ml) fugtgivende natcreme, som optages i huden øjeblikkeligt, arbejder sig ind i huden og reparerer de skadelige miljøpåvirkninger, huden udsættes for i løbet af dagen. Huden føles frisk og gennemfugtet om morgenen med en sund glød. Læs mere om High Potency Evening Repair her

Alle produkter er parabenfrie og uparfumerede - det eneste man kan dufte er en mild duft af de mange urter og planter, der er anvendt i serien. 


Jeg glæder mig snart til at teste deres nye Blue Plasma syrefrie ansigtsskrub, som blandt andet er baseret på enzymer fra rå laks, samt kobber...




Kender du, bruger du eller har du hørt om Dr. Perricone´s hudplejeserie? 
Og er du ligesom jeg glad for dette produkt - vil jeg være meget glad, hvis du efterlader din mening i kommentarer feltet under dette indlæg :-)






Ingen kommentarer :

Send en kommentar