søndag den 3. marts 2013

Ansigtsscrub Blue Plasma fra Perricone MD-en ny måde at exfoliere


Hej alle,
Jeg vil egentlig ikke så meget end at skrive, at den bedste ansigtsscrub ever er nu blevet lanceret af mit favorit hudplejemærke Perricone MD


En unik, syrefri daglig ansigtsscrub, designet til at levere alle fordelene ved en traditionel skcrub uden rødme eller irritation. Denne banebrydende flydende behandling arbejder med Bio-specifik peeling og angriber effektivt de døde hudceller. Indeholder Micro-ekstraktion- patenteret formel som løfter snavs, renser og dermed forhindrer tilstoppede porer og genopbygger hudens fugtbalance via Hydro-fusion. 
OBS. Denne ansigtsscrub skal IKKE skylles af med vand, men skal blive på huden.

FORDELE
  - Genopbygger.
  - Opnår luksuriøse teint & glød.
  - Booster huden med livsnødvendig fugt og udjævner linjer og rynker.

FORBRUGERNE siger:
 - 90% synes at deres hud var synligt mere lysende efter blot én applikation.
- 87%  synes at de foretrak denne behandling frem for en kemisk peeling eller eksfolierende kornscrub og at dette produkt gav dem professionelle resultater.
  - 82% synes at denne er den bedste genopbyggende rensende behandling, de nogensinde har brugt.
  - 87% følte efter blot 4 ugers forbrug af Blue Plasma, at deres hud var blevet "fornyet"

Dette produkt er hermed noteret på min hudpleje "Must have" listen.
Jeg er generelt vild med Dr.Perricones MD produkter-de holder 100% hvad de lover!
deres hjemmeside kører de nogle gange kampagne tilbud. For ca. 3 måneder siden bestilte jeg min Advanced Face Firming Activator, og der havde de 25% rabat på alle deres produkter. Så det kan godt betale sig at vente :-)

God søndag!



Ingen kommentarer :

Send en kommentar