tirsdag den 23. april 2013

April Beauty favoritter

Hermed mine topfavoritter her i april :) Jeg håber du bliver inspireret til at forkæle dig selv på en eller anden måde...



Øverst på billedet ses Chanels sidste nye highlighter illuminating powder (mener den er fra kollektionen "spring 2013"). Selvom jeg ikke mangler highlightere, kunne jeg ikke gå forbi den uden at eje den ;-) 



Den beskrives som en klar highlighter med et strejf af lysreflekterende lyserød farveskær (se swatchen på nederste billede). Når den kommer på huden er den varm, ren neutral beige, gylden farvet uden synlige glimmer. 
I sammenligning med MAC´s lightscapade MSF powder (som har en diskret kold lyserød farvenuance), er denne her mere blød, varm og mindre skinnende. 


                                 Chanel Poudre Signee de Chanel Illuminating Powder


                                     Chanel Poudre Signee de Chanel Illuminating Powder
Highlighteren har en super fin konsistens, hvilket gør at den ikke stopper hudporerne til. Ser meget naturlig på huden, giver flot og sund glød og glider nemt på huden med en god makeup børste. Den har en fantastisk god holdbarhed og holder næsten en hel dag på huden. 
Bruges som highlighter eller blot til at snyde sig til en frisk og sund glød :-) 
Kan købes i Matas, pris 445 kr.


                                          EOS strawberry sorbet og Passion fruit

EOS læbepomaderne er helt fantastiske. Disse søde små, æggeformede pomader er fremstillet af rene økologiske råvarer med lækre frugt smag/duft og er helt eminente til læbepleje. Sættet er fra Matas129 kr (med passion og jordbær. Limited edition) Kan også fås her for 99 kr for samme sæt ;-)



De to Sigma makeup pensler købte jeg her  Den store # F80 bruger jeg til at påføre min foundation med. Den er af syntetiske tætte fibre, dækker virkelig godt og jævnt med en naturlig finish. Den smalle præcisions pensel # P80 er af samme type, som jeg bruger til at påføre concealer med. Den er supergod til at påføre cremede produkter med f. eks under øjnene.


MAC´s Fix+ er et must i min daglige hudpleje ritual hele året rundt. Den virker som en læskende cocktail for huden og er en ren tørst slukker, når huden mangler fugt. Den sprayer jeg på ansigt og hals før og efter makeup. Den indeholder nødvendige mineraler, vitaminer og en beroligende blanding af kamille blomst, grøn te og agurk. Den binder makeuppen og gør huden strålende frisk. Er et absolut Must Have hudpleje produkt på denne her årstid og efter en lang kold vinter, hvor huden har ekstra meget behov for fugt. 
Fås i Magasin, 155 kr.
Take care :-)



Ingen kommentarer :

Send en kommentar